Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Interní komunikace ve firmě
Autoři: Holá Jana
Rok: 2006
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: Computer Press
Místo vydání: Brno
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Interní komunikace ve firmě Kniha se zabývá nejdůležitějšími otázkami interní komunikace ve firmě, vymezuje její obsah, hlavní cíle, formy a metody. V knize jsou také výsledky průzkumu ukazující manažerské trendy v této oblasti. Teoretickou část završuje hodnocení efektivity interní komunikace a jejími přínosy. Součástí knihy je případová studie ? jako příklad nastavení interní komunikace. interní komunikace, firemní management, informační a komunikační technologie
eng The Internal Communication in the Company The specialized publication is an overview representation of internal communication matter and its major meaning in managing process of the company. There is a resume of all possibilities, tools and expectations of an effective internal communication as well as compare these objectives with the results of the research and to show how the internal communication works in real company life. Last part of the book is a case study as the example of the internal communication setting. internal communication, company management, information and communication technologies