Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The Importance of Internal Company Communication
Autoři: Holá Jana
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Scientific journal Economics and management
Název nakladatele: University of Siauliu
Místo vydání: Siauliu
Strana od-do: 107-111
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Význam interní komunikace v řízení firmy Článek obsahuje přehled obsahu interní komunikace firmy a vyjasňuje její vazby v kontextu personální, marketingové a řídící práce managementu. V článku jsou také uvedeny vybrané výsledky z průzkumu interní komunikace, které dokládají aktuální staví a význam interní komunikac ve firmách a ukazují nejdůležitější příčiny neefektivity v této oblasti.. interní komunikace, management, výzkum interní komunikace
eng The Importance of Internal Company Communication The article brings an overview of internal communication content. It clarifies the internal communication within the context of personal, marketing and other areas of the company control process. It is points out the synergy of each item from the manager's communication abilities and skills to using the information and communication technology tools. The second part of the article describes the selected results of field research, temporary status and trends of manager's views of the issue of the internal communication and proves the expectations of underrated meaning and the main reasons for ineffective communication. Internal Communication, Management, Research of Internal Communication