Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Computer game as a tool for machine learning education
Autoři: Doležel Petr | Dvořák Miroslav
Rok: 2017
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 2017 21ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON PROCESS CONTROL (PC)
Název nakladatele: IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
Místo vydání: New York
Strana od-do: 104-108
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Počítačová hra jako nástroj pro výuku strojového učení Efektivní výuka je jednou z důležitých výzev lidské společnosti. S každou generací studentů se prosazují ve výuce nové trendy a tento příspěvek představuje jeden z nich. V rámci příspěvku je představen software pro výuku strojového učení interaktivní a motivační cestou - software umožňuje v rámci oboru rozvíjet individuální schopnosti každého studenta. V článku je popsána architektura software, příklady použití a samozřejmě je přítomen odkaz ke stažení. Výuka a vzdělávání; strojové učení; simulace
eng Computer game as a tool for machine learning education The effective education is one of very important and everlasting challenges of human society. With each generation of students, new approaches have to be implemented to keep the process of education prosperous. This paper introduces a small piece to a set of modern tools for education of Informatics and Electrical Engineering. To be more specific, an interactive software for machine learning testing and demonstration is presented in this paper. The software is designed especially to be used as a motivation and a first encounter to these areas of technical studies, while it supports individual efforts of the students. In the paper, the software architecture is described and, in the second half of the paper, some possibilities of software usage in education process are suggested. Education; machine learning; simulation