Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Investigating the influence of fixed assignment of platform tracks to trains on the resulting station capacity using simulation
Rok: 2019
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 31st European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2019
Název nakladatele: Dime University of Genoa
Místo vydání: Janov
Strana od-do: 168-173
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Zkoumání vlivu pevného přiřazení nástupištních kolejí na výslednou kapacitu stanice s využitím simulace Příspěvek je zaměřen na simulační posouzení provozu železniční stanice se smíšeným provozem osobní a nákladní dopravy v podmínkách, kdy vlaky osobní dopravy mají pevně přiřazené koleje s nástupištní hranou a jiné koleje pro takto koncipované vlaky nemají být použity. Jako výchozí varianta je uvažován stav s variabilním přiřazením kolejí vlakům, která je aktuálně uplatňována v České republice. V příspěvku jsou také prezentovány kombinované přístupy, kdy je určité podmnožině vlaků kolej přiřazena pevně a jiné podmnožině vlaků jsou koleje přiřazeny pevně. simulace železničního provozu, nástupištní koleje, pevné přiřazení kolejí
eng Investigating the influence of fixed assignment of platform tracks to trains on the resulting station capacity using simulation The paper focuses on the simulation assessment of the operation of a railway station with mixed passenger and freight traffic whereas various options how to assign tracks for considered trains are presented with assessed results. As a base variant of tracks assignments is considered variable tracks assignment that is applied nowadays in the Czech Republic. There are also presented variant with mixed approach – subset of trains is organized with variable tracks assignments, but another subset of trains is organized with fixed assignments and results of various scenarios are presented. railway traffic simulation, platform tracks, fixed assignment of platform tracks