Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

A Simulation Study of Depot with Multiple Temperature Modes: Maximum Flow Estimation
Rok: 2019
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 15th International Scientific Conference on Informatics INFORMATICS 2019 : proceedings
Název nakladatele: IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
Místo vydání: New York
Strana od-do: 294-298
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Simulační studie úložiště s více teplotními režimy: maximální odhad průtoku Cílem této práce je provést simulaci nakládky kamionu ve velkém depu s několika sklady, z nichž každý má různý teplotní režim skladovaného zboží (zmrazené, chlazené a nechlazené zboží). Při nakládání zboží v různých teplotních režimech dochází k časovým prodlevám, když kamiony přejíždí mezi rampami (rampy pro různé teplotní režimy jsou oddělené). Problém je v tom, že pokud je počet ramp nedostatečný, mohou nastat fronty. Cílem příspěvku je kvantifikovat závislost doby nakládky na počtu naložených palet, když při plánování vícenásobných jízd uvažujeme obvykle dosažitelné limity ložného prostoru nákladních vozidel. Předpokládáme, že množství objednávek zákazníků jsou modelované Beta distribucí. Znalost tohoto odhadu hustoty nám umožňuje zjistit maximální průtok přes sklad. Pro simulaci se používá software Arena. depo; tok zboží; minimalizace fronty; simulace nakládky
eng A Simulation Study of Depot with Multiple Temperature Modes: Maximum Flow Estimation The aim of this paper is to make a truck loading simulation in a large area with several warehouses each with a given temperature mode of stored goods (frozen, refrigerated, and unrefrigerated goods). When loading goods in different temperature modes, time delays occur when trucks are crossing between ramps (ramps for various temperature modes are separated). The problem is that if the number of ramps is insufficient, queues may arise. The aim of the paper is to quantify the dependence of the loading time on the number of loaded pallets where we consider usually achievable loading area limits of trucks when planning multiple trips. We assume that customer order quantities are given by a Beta distribution. Knowledge of this density estimate allow us to assess the maximum flow through the depot. Arena software is used for the simulation. depot; flow of goods; minimizing queues; loading simulation