Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Different traffic submodels within scalable unitary hybrid simulator related to railway systems
Rok: 2018
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 30th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2018 : proceedings
Název nakladatele: Dime University of Genoa
Místo vydání: Janov
Strana od-do: 137-142
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Různé submodely provozu v rámci škálovatelného unitárního hybridního simulátoru železniční dopravy Příspěvek se zabývá odlišnými přístupy k modelování železničního provozu, které jsou součástí ucelené metodiky budování unitárního hybridního modelu železniční dopravy, který aplikuje na odlišné části simulujícího systému různou míru abstrakce (granularitu). Zvláštní pozornost je věnována odlišným modelům provozu zejména v makroskopických součástech hybridního modelu tzv. makro-segmentech, které zapouzdřují různé submodely infrastruktury. Z pohledu makroskopických modelů provozu je kladen důraz především na jejich výběr a zhodnocení v případě makro-hran. škálovatelný simulační model; hybridní model; železniční provoz; transformace dopravních proudů; makroskopický model provozu
eng Different traffic submodels within scalable unitary hybrid simulator related to railway systems The contribution deals with various approaches to modelling of railway traffic, which are part of a coherent methodology of building unitary hybrid simulation models. Those models apply different level of abstraction (granularity) to diverse parts of a simulating system. Special attention is paid to different traffic models, especially in macroscopic elements of hybrid model, i.e. in macro-segments encapsulate different infrastructure submodels. From the viewpoint of the macroscopic traffic submodels is pay attention mainly to selection of traffic models for macro-edges. scalable simulation model; hybrid model; railway traffic; transformations of traffic flows; macroscopic traffic model