Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Visualization of external resource usage via new type of heat map
Autoři: Čegan Lukáš
Rok: 2017
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Advanced Science Letters
Strana od-do: 3893-3896
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vizualizace využití externích zdrojů pomocí nového typu teplotní mapy Interaktivní vizualizační nástroje nabízejí důležitou podporu pro pochopení rozsahu a hloubky datového souboru v různých oblastech lidského průzkumu. V tomto příspěvku uvádíme nový přístup k vizualizaci využití externích zdrojů ve vzdělávacím procesu. Navrhované řešení je založeno na skutečném monitorování studenta, analýze dat, vyhodnocení a nové konstrukci teplotní mapy. Technická část navrhovaného řešení se skládá z vlastního rozšíření prohlížeče Chrome a externího ukládání dat. Nový typ teplotní mapy poskytuje učitelům vizuální nástroj, pomocí něhož je možné jednoduše zobrazit rozsah externích informací, které musí student získat z jiných zdrojů při výuce v rámci kurzu. E-learning; výukový proces; hodnocení; teplotní mapa;
eng Visualization of external resource usage via new type of heat map Interactive visualization tools offer important support for understanding the scope and depth of the data set in various areas of human exploration. In this paper we present a new approach to visualize the use of external resources in the educational process. The proposed solution is based on real student monitoring, data analyzing, evaluating, and a new type of heat map constructing. The technical part of the proposed solution consists of a proprietary extension of web browser Chrome and external data storage. The new type of heat maps provide teachers a visual tool through which it is possible to simply display the range of additional information, which the student must obtain from other sources when learning the course. E-learning; Educational process; Evaluation; Heat map;