Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Calculation of the capacity of switch area within railway stations with use of simulation methods
Autoři: Bažant Michael | Bulíček Josef | Krýže Pavel | Veselý Petr
Rok: 2017
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 29th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2017
Název nakladatele: CAL-TEK SRL
Místo vydání: Rende
Strana od-do: 316-322
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Výpočet propustnosti zhlaví železničních stanic s využitím simulačních metod Příspěvek se zabývá výzkumem v oblasti propustnosti železničních stanic s využitím počítačové simulace. V rámci příspěvku jsou stručně představeny některé z aktuálně používaných metodik pro výpočet propustnosti železničních stanic a následně je představen koncept metody nové, jejíž podstata se opírá o uplatnění simulačního přístupu. Simulační přístup je užitečný zejména s ohledem na fakt, že dokáže lépe odrážet realitu provozu v porovnání s čistě analytickými přístupy. V příspěvku je také uvedeno porovnání výsledků z vybraných aktuálně používaných metodik a výsledků z nově vytvořené metodiky. propustnost, železniční stanice, zhlaví, simulace
eng Calculation of the capacity of switch area within railway stations with use of simulation methods The paper deals with the research on the capacity of switch area within railway stations using computer simulation. The paper briefly introduces some of the currently used methodologies for the calculation of the capacity of switch area and subsequently introduces the concept of the new method, the basis of which is based on the application of the simulation approach. The simulation approach is particularly useful in view of the fact that it can better reflect the reality of traffic compared to purely analytical approaches. The paper also presents a comparison of results from selected currently used methodologies, results of simulation runs with train delays and results from the newly created methodology. railway station capacity, switch area, simulation