Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Regression Analysis of Social Networks and Platforms for Tablets in European Union
Autoři: Pozdílková Alena | Koťátková Stránská Pavla | Navrátil Martin
Rok: 2016
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Mathematical Methods in Economics 2016 (MME 2016) : proceedings
Název nakladatele: Technická univerzita v Liberci
Místo vydání: Liberec
Strana od-do: 699-704
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Regresní analýza sociálních sítí a platforem pro tablety zaměřená na Evropskou Unii V posledních několika letech ve všech státech Evropské unie dominují dva operační systémy pro tablety: Android a iOS. Android, který má dominantní postavení v celé Evropˇě, má také dominantní postavení ve všech zemích EU s výjimkou Velké Británie a podle standardní odchylky lze vidět, že situace je v celé EU podobná, pouze s malými odchylkami. Článek se zaměřuje na čtyři největší sociální sítě pro tablety, které mají ve věšině zemí EU největší počet uživatelů: Facebook, Twitter, Stumble Upon a Pinterest. Cílem tohoto příspěvku je vytvoření regresního modelu pro jednotlivé platformy a sociální sítě pro tablety a jejich analýza, se zaměřením na Evropskou unii. Výsledkem tohoto článku je také stanovení stupně citlivosti jednotlivých parametrů v regresních modelech. Sociální sítě; Regresní analýza; Tablet; Evropská Unie
eng Regression Analysis of Social Networks and Platforms for Tablets in European Union In last few years in all states of European Union dominate two operation systems for tablets: Android and iOS. Android, which has a dominant position throughout Europe, also has a dominant position in all EU countries except the UK and by standard deviations can see that a relatively small variations across the EU. Four social networks, used on tablets, with the largest number of users in Europe in-clude Facebook, Twitter, Stumble Upon and Pinterest. The number of portable elec-tronic devices, whose major portion consist tables, is now experiencing worldwide growth. The aim of the paper is to create a regression model for individual model platforms and social networks for tablets in Europe, with a focus on the European Union and their analysis. The result of this paper will be also determination the degree of sensi-tivity of individual parameters in regression models. Social network; Regression; Tablet; European Union