Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Pomůcka pro výuku 3D grafiky
Autoři: Kühtreiber Antonín | Brožek Josef
Rok: 2016
Druh publikace: software
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Pomůcka pro výuku 3D grafiky Vlastní řešení je dostupné pro online nasazené a realizaci přímo v prohlížeči. Základní implementace je (pro potřeby výkonnostních porovnání) provedena v javascriptu a jazyku C. Finální verze je provozována prostřednictvím Javascriptu a to přes nižší výpočetní efektivitu. Software byl navržen jako demonstrátor pro řešení netriviálních simulací proudění, jako takový funguje. Klíčová je jeho distribuce včetně softwarového kódu tak, aby mohl být použit dalšími institucemi. Software je určen pro studenty, kteří mohou pracovat s grafickou knihovnou bez přímého programování pomocí interaktivního editoru. výuka; pomůcka; grafika;
eng Development tool for education in 3D graphics (beta) The software serves for education suppor in college subjects about 3D graphics. It is process oriented. For inserted elements there is possible to change many low-level options as rendering, shaders, vertexes, rastarization etc. The software is intended for students, who can use simple editor to learn about complex graphics library. Development; tool; graphics;