Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Asset střelby
Autoři: Beránek Jan | Brožek Josef
Rok: 2016
Druh publikace: software
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Asset střelby Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Asset střelby implementuje klíčové parametry pro simulaci střelby po balistické křivce při započtení všech vlastností prostředí (gravitace, větru, tření). Řešení je postaveno na hybridní práci s časem (diskrétní časové intervaly s funkcionálně řízenými kroky). Vlastní střela je implementovány jako pohybující se pevný objekt s lineárním výhledem pro zasažení cíle (v případě zasažení v intervalech diskrétního mezikroku). Tímto řešením asset významně spoří výpočetní čas, optimalizuje chování simulátorů a to při zachování minimální úrovně abstrakce. Asset; střelba; beta
eng Shooting asset (beta) Complex asset for unity 3D game engine, which includes scripts for shooting from tank T72m4CZ. Asset is complement of modular sofware with wide reusage option. The major benefits of assets in scientific work is opinion of distribution own complex results as possible components of 3rd side developer software. This software is deployed for all languages, which support compilation into middle code. The AIM asset implenets key subrutines for simulation of balistic curve shotting. Solution is based on hybrid simulation timing. It respect physical engine implemented in engine (including gravitation, tension, air, wind etc.). Via the assets it is able to minimalize the level of abstraction. Shooting; asset;