Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Simulátor boje
Autoři: Brožek Josef
Rok: 2016
Druh publikace: software
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Simulátor boje Vlastním softwarem je simulátor typu trenažér. Úrovní abstrakce spadá simulátor mezi mikroskopické a mezoskopické simulátory.Vlastní simulátor může sloužit k výcviku řidičů bojových vozidel. Tanků, nebo bojových vozidel typu humwee. Obdobné konkurenční řešení splňují normy pro taktické interaktivní simulátory. Řešení je postaveno tak, aby postupným rozšiřováním bylo možné dosáhnout úrovně emulátoru. Simulátor bojového vozidla je postaven na enginu Unity3D. Engine je pro simulátor vhodný, neboť poskytuje možnosti hybridní práce s časem. Simulační jádro je tak implicitně obsazeno v engine. Spojením prostředí, simulovaného vozidla, obslužných rutin, fyzikálních knihoven jádra v kombinaci s vhodnou prací s časem vytváří komplexní simulátor a dostatečně nízkou mírou abstrakce. Základní verze obsahuje 27 prostředí, dvě různá zařízení a tři scénáře. Simulátor; unity 3D, boj
eng Battle Simulator The software is created by five base components: The Engine for the hybrid time management (discreet event oriented), the assets of onviroments, variable assets of user interface and devices, systém coroutines and the physical engine of Unity3D. The software is designed as tactic army simulator. It is able to train crew in tactical situation on it. For every simulation it is nescessary to create simulation scenario. There are about 27 enviroments, 2 vehicles and 3 based scenarions in base version. Battle; Simulator, unity 3D