Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Creating Assets as a Part of Tertiary Education of Technical Domains
Autoři: Brožek Josef | Kopecký Zbyněk | Hamerník Dan
Rok: 2016
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Mipro 2016 Proceedings
Název nakladatele: IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
Místo vydání: New York
Strana od-do: 1078-1083
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Tvorba assetů jako část technického vysokoškolského vzdělávání Herní enginy se dostávají do popředí zájmu vývojářů moderních počítačových her. Úspora nákladů způsobená zjednodušením práce s 3D grafikou, fyzikou a událostně orientované scriptování jsou benefity, které můžou získat herním studiím konkurenční výhodu. Protože by univerzitní výuka měla reflektovat technologický vývoj v oblasti IT, byla vytvořena koncepce, jak zařadit výuku Assetů do učebních osnov terciálního vzdělávání. Úvodní část článku je věnována Assetům; shrnuje jejich princip, zásadní přínos a použití v praxi. Článek se zaměřuje na specifika implementace assetů do výuky klíčových předmětů a monitoruje důsledky těchto změn.
eng Creating Assets as a Part of Tertiary Education of Technical Domains Game engines are becoming the forefront interest of modern-game developers. Budget savings caused by simplification of work with 3D graphics, physics, and event oriented scripting are benefits that may provide game studios with a competitive advantage. Because university education should reflect technological advances in the IT field, a concept was created on how to include Asset creation into the curriculum of tertiary education. The introductory part of the article is dedicated to Assets; it sums their principle, base benefits and practical use. The article focuses on the specifics of implementation of Asset-based education into the education process of key subjects, and monitors the results of these changes. Creating; Assets; Part; Tertiary; Education; Technical; Domains