Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

MULTI-CRITERIA ANALYSIS FOR THE MOST EFFICIENT SELECTION OF BANK ACCOUNT FOR YOUNG PEOPLE
Autoři: Pozdílková Alena | Hedvičáková Martina
Rok: 2015
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings of the 7th International Scientific Conference Finance and Performance of Firms in Science, Education and Practice
Název nakladatele: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání: Zlín
Strana od-do: 370-384
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vícekriteriální analýza pro výběr nejvýhodnějšího účtu pro mladé lidi Vzhledem k rostoucí konkurenci na bankovním trhu se banky snaží přilákat potenciální zákazníky co nejdříve a zaměřit svou nabídku na studenty středních a vysokých škol a mladé lidí do 30 let. Nabízejí bezplatné účty a různé výhody. Cílem tohoto příspěvku je porovnat všechny dostupné možnosti na trhu se studentskými účty, účty pro mladé a standardními účtů. Použitím multikriteriální analýzy budou nejlepší účty vybrány na základě zvolených kritérií pro dva definované profily - aktivní i neaktivní klienty. Celkové výsledky každého typu bankovního účtu budou komparovány a bude vybrán nejvýhodnější účet pro mládež. banka;účet;vícekriterální analýza;náklady;klient
eng MULTI-CRITERIA ANALYSIS FOR THE MOST EFFICIENT SELECTION OF BANK ACCOUNT FOR YOUNG PEOPLE Due to the growing competition in the banking market, banks try to attract potential clients as soon as possible and target their offers at students of secondary schools and universities and young people up to 30 years. They offer free accounts and attract young people to the various benefits. The aim of the paper is to compare all the options available on the market (student accounts, accounts for the young and standard accounts). Using multi-criteria analysis the best accounts will be chosen based on selected criteria for two defined profiles - Active and Inactive clients. The overall results of each type of bank account will be compared with each other and the most advantageous account for young people will be selected. bank;account;multi-criteria analysis;costs;client