Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Detection of GNSS errors caused by local effects
Autoři: Jonáš Marek
Rok: 2015
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings of 25th International Conference Radioelektronika, RADIOELEKTRONIKA 2015
Název nakladatele: IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
Místo vydání: New York
Strana od-do: 376-378
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Detekce chyb u GNSS způsobených lokálními efekty Současný vývoj v oblasti družicových navigačních systémů (GNSS, SBAS), podporuje úsilí, aby jej použít pro určení polohy vlaku pro systémy související s bezpečností železnic. Za prvé, současný stav techniky v této oblasti je uveden v tomto článku. Klíčovým rysem lokalizace z hlediska aplikací, vztahující se k bezpečnosti v dopravě, je integrity. Navrhovaný způsob pro zvyšující integritu je zkoumána v tomto článku. Metoda je založena na vztahu mezi horizontální a vertikální chyb GNSS. Tato metoda byla zkoumána simulací chybami v pseudoranges (odrazů). Simulace byla založena na skutečných pseudoranges naměřených GNSS přijímače. Podle výsledků simulačního chyby v horizontální rovině může být detekována známým chyby v svislé rovině s předpokladem, že známe pozici v svislé rovině Integrita, železnice, Bezpečnostní aplikace
eng Detection of GNSS errors caused by local effects Recent progress in the field of satellite navigation systems (GNSS, SBAS) supports effort to use it for the determination of train position for the railway safety-related systems. Firstly, current state of art in this field is mentioned in this paper. The key feature of localization from the point of view of safety-related applications in transportation is integrity. Proposed method for increasing integrity is investigated in this paper. The method is based on relation between horizontal and vertical GNSS errors. This method has been investigated by simulations of errors in pseudoranges (multipath). Simulation was based on real pseudoranges measured by GNSS receiver. According to results of simulation error in horizontal plane can be detected by known error in vertical plane with assumption that we know position in vertical plane Integrity; Railways; Safety-related applications