Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Using Statistics to Evaluate E-learning Systems
Autoři: Horálek Josef | Holík Filip | Zitta Stanislav | Neradová Soňa | Karamazov Simeon
Rok: 2015
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: International Conference on Computer Science and Environmental Engineering (CSEE)
Název nakladatele: DEStech Publications
Místo vydání: Lancaster
Strana od-do: 1575-1582
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Využití statistiky pro evaulaci e-learningových systémů Tento článek se zabývá problematikou důvěryhodnosti výsledků elektronických didaktických testů z hlediska pravděpodobnosti. To popisuje vztah mezi formou didaktické testu a následné úspěšnosti testovaného studenta pomocí matematických výrazů. Hlavním cílem je zdůraznit možnost, že student úspěšně projít test vyplněním to náhodně, aniž by studovat předem. e-learning; testování; pravděpodobnost
eng Using Statistics to Evaluate E-learning Systems This article deals with the issue of trustworthiness of results of electronic didactic tests from the viewpoint of probability. It describes the relationship between the form of the didactic test and the consequent rate of success of the tested student using mathematical expressions. The main aim is to emphasize the possibility that the student can successfully pass the test by filling it out randomly without studying beforehand. e-learning; testing; probability