Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Effects of Integrating Cisco Networking Academy Program into Lessons on Computer Networks
Autoři: Horálek Josef | Holík Filip | Karamazov Simeon | Neradová Soňa
Rok: 2015
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: International Conference on Computer Science and Environmental Engineering (CSEE)
Název nakladatele: DEStech Publications
Místo vydání: Lancaster
Strana od-do: 1560-1567
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Účinky Integrace Cisco Networking Academy Programu do kurzu počítačových sítích Tento článek analyzuje dopady integrace kurzů Cisco Networking Academy do výuky v počítačových sítích vyučovaných na (FEI UPCE) v České republice, Fakulty elektrotechniky a informatiky, Univerzita Pardubice. Představuje souhrnné údaje o analýzy úspěšnosti studentů a jejich zájmy v počítačových sítích uvažují, včetně programu NetAcad ve výuce. Předkládaná analýza jasně ukazuje dynamický růst zájmu studentů v oblasti počítačových sítí, který je viděn v jejich výběru volitelných lekcí použití více pokročilé kurzy a také NetAcad písemně tematické závěrečnou práci. První část článku popisuje vzdělávací systém na FEI UPCE a důvody pro integraci NetAcad do lekcí. Druhá část prezentuje data z analýzy statistik studentů shromážděných od akademického roku 2010/2011. Analýza také hodnotí kvalitu programu NetAcad na základě dotazníkového šetření mezi studenty. Tato analýza umožňuje identifikaci slabých a silných stránek programu a jeho integrace do vzdělávání. NetAcad; Cisco Networking Academy; počítačové sítě; analýza vzdělání
eng Effects of Integrating Cisco Networking Academy Program into Lessons on Computer Networks This article analyzes the effects of integrating Cisco Networking Academy courses into lessons on Computer networks taught at the Faculty of Electrical Engineering and Informatics, University of Pardubice (FEI UPCE) in the Czech Republic. It presents data summary of an analysis of students' success rate and their interests in computer networks considering including NetAcad program in lessons. The presented analysis clearly shows a dynamic increase in student interest in the field of computer networks, which is seen in their choice of optional lessons using more advanced NetAcad courses and also in writing thematic final thesis. The first part of the article describes the education system on FEI UPCE and the reasons for integrating NetAcad into lessons. The second part presents data from the analysis of students' statistics gathered since the academic year 2010/2011. The analysis also evaluates the quality of the NetAcad program based on a questionnaire survey conducted among students. This analysis enables the identification of weak and strong points of the program and its integration into education. NetAcad; Cisco Networking Academy; computer networks; education analysis