Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Measuring information quality of geosocial networks
Autoři: Kysela Jiří | Holík Filip | Horálek Josef
Rok: 2015
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: New Trends in Intelligent Information and Database Systems
Strana od-do: 171-180
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Měření kvality informace o geosociélních sítích Geosocial sítě jsou rozšířené přijímají turisty v posledních letech. Tyto sítě mohou nahradit turistické informační centrum a hrají důležitou roli informací v oblasti cestovního ruchu. Hlavním cílem tohoto článku je získat částku pokrytí geosocial sítí, ověřit, zda existuje dostatečně spolehlivé informace cloud zdroj pro potřeby cestovního ruchu. Tento dokument zkoumá míru pokrytí bodů zájmu, používaných v oblasti cestovního ruchu od Foursquare, Google+ a Facebook v České republice. Kvalita informací získaných z těchto geosocial sítí se měří a porovnává s mapových běžně používaných aplikací, jako jsou Google Maps nebo lokální aplikace Mapy.cz. Facebook; Foursquare; Geosocial networks; Google+; LBS; LBSN; Lokační služby
eng Measuring information quality of geosocial networks Geosocial networks are widespread adopted by tourists for the last years. These networks can replace tourist information center and play important information role in tourism. The main goal of this article is to get amount of coverage of geosocial networks to verify whether there is sufficiently reliable cloud information source for needs of tourism. This paper examines the coverage rate of points of interest used in tourism from Foursquare, Google+ and Facebook in the Czech Republic. Quality of information obtained from these geosocial networks is measured and compared with widely used map applications like Google Maps or local application Mapy.cz. Facebook; Foursquare; Geosocial networks; Google+; LBS; LBSN; Location based services