Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Tablet as a New Interactive Tool for Education Paleography
Autoři: Štorková Pavla | Kysela Jiří
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Procedia - Social and Behavioral Sciences
Název nakladatele: Elsevier Science BV
Místo vydání: Amsterdam
Strana od-do: 3164-3169
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Tablet jako nová, interaktivní pomůcka při výuce paleografie Tento článek pojednává o možnostech a využití mobilního zařízení při studiu pomocné historické vědy paleografie. Text si klade za cíl představit nové možnosti, které nabízí tablet k praktickému procvičování historického písma. Využití nových médií totiž mění tvář vzdělávání a vytváří nové příležitosti pro zlepšení kvality výuky a učení. Článek chce ukázat, jakým způsobem se mohou studenti moderně, inovativně a interaktivně učit historické písmo na příkladech různých mobilních aplikací. Autoři článku také chtějí nastínit nové možnosti jak se naučit tyto písma číst, ale především i psát. paleografie; vzdělávání; tablet; mobilní zařízení; mobilní aplikace; učení; historické písmo
eng Tablet as a New Interactive Tool for Education Paleography This article is focused on the possibilities and usability of mobile devices for the study of paleography, the auxiliary science of history. The main aim of the text is to introduce new advanced way of practising ancient inscriptions and modes of writing with the help of tablet mobile device. The use of this new media is changing the face of education and is creating new opportunities for improving the quality of education and learning. This article tries to uncover students’ new approaches to modern, innovative and interactive learning of old handwritings using various mobile applications. The authors of this article want to outline new ways of reading and writing old inscriptions. paleography; education; tablet; mobile devices; mobile applications; learning; old handwritings