Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Methodology for capacity calculation in railway stations used in IS KANGO
Autoři: Veselý Petr
Rok: 2013
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Perner´s Contacts
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 100-106
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Základy metodiky výpočtu propustnosti železničních stanic použité v IS KANGO Tento článek se zabývá návrhem metodiky, která je pokusně nasazena v IS KANGO pro výpočet propustnosti železničních stanic. Tato metodika se částečně odlišuje od postupu výpočtu, který je definován v zastarávajícím předpisu D24. V současné době je tento způsob výpočtu ve stádiu testování a provádění úprav. Úpravy metodiky byly zapříčiněny podstatným přepracováním modulů technologických časů, které jsou stěžejní při výpočtu dob obsazení staničních kolejí a zhlaví. výpočet propustnosti, železniční stanice, zhlaví, staniční kolej, vnější traťový směr, doba obsazení, přechod mezi staniční a traťovou kolejí
eng Methodology for capacity calculation in railway stations used in IS KANGO This paper deals with design of methodology for railway station capacity assessment that is in an experimental stage within the information system KANGO. This methodology is slightly different from procedure that is defined in obsolete regulation D24. These days the new methodology is in test stage. The reason for changes in methodology consist of finished reworks in module that is responsible for technological times ? this module is basis for occupancy time calculation for running tracks and gridiron. capacity calculation, railway station, gridiron, running track, occupation period, change-over between station track and line track