Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

VYUŽITÍ STATISTIKY PŘI EVALUACI V E-LEARNINGOVÝCH SYSTÉMECH
Autoři: Horálek Josef | Neradová Soňa
Rok: 2012
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Journal of Technology and Information Education
Název nakladatele: Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání: Olomouc
Strana od-do: 10-14
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze VYUŽITÍ STATISTIKY PŘI EVALUACI V E-LEARNINGOVÝCH SYSTÉMECH Příspěvek poukazuje na vztah mezi pravděpodobností a formou testování. Hlavním zaměřením článku je matematicky popsat pravděpodobnost úspěšného vykonání testu náhodným způsobem bez učení se. Důvodem tohoto rozboru je rychlý rozvoj a dynamické nasazování e-learningových systémů do výuky na všech úrovních vdělávání. e-learning;testování;pravděpodobnost
eng USE OF STATISTICS IN EVALUATION IN E-LEARNING SYSTEMS This article describes the relationship between probability of passing a test and the form of the test. The aim is mathematically express the statistical probability of passing a test fortuitously, without previous learning. The reason for this analysis is the expansion of e-learning on all educational levels. e-learning;testing;probability.