Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Návrh infrastruktury železničních uzlů (část 1)
Rok: 2007
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Automa
Název nakladatele: FCC Public s.r.o.
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 5-6
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Návrh infrastruktury železničních uzlů (část 1) V současném období investuje řada středoevropských zemí nemalé finanční prostředky do rekonstrukcí páteřních tratí (železničních koridorů) s cílem umožnit zvýšení cestovních rychlostí a propustností těchto tratí. Pro zvýšení kvality celosíťového provozu je samozřejmě nezbytné, aby kromě modernizovaných tratí vykazovaly dobrou propustnost a ekonomický provoz rovněž železniční uzly, které nebudou představovat úzká místa celého systému železniční dopravy. Pro řešení problémů návrhu a optimalizace konfigurace infrastruktury v železničních uzlech lze efektivně využívat počítačovou simulaci prověřující provoz pro zkoumané varianty infrastruktury. železniční uzel, optimalizace kolejové infrastruktury, počítačová simuilace
eng Design of infrastructure related to railway nodes (part 1) A lot of Central and East European countries presently invest to reconstruction of main railway lines to increase traveling speed and throughput of those lines. In order to improve railway network operation it is essential not only to modernize the lines but also pay attention to potential reconstruction and of railway nodes/junctions, which could represent bottlenecks of the entire system of railway transport. Design and optimization of infrastructure within railway nodes represent important factors related to effective node operation ? computer simulation can effectively support operational verification of investigated infrastructural variants. railway node, optimization of track infrastructure, computer simulation