Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Využívání Intranetu v rámci interních PR firmy
Autoři: Holá Jana
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník konference Internet a konkurenceschopnost podniku
Název nakladatele: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání: Zlín
Strana od-do: N
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Využívání Intranetu v rámci interních PR firmy Z hlediska samotného fungování firmy jsou zaměstnanci nejdůležitější částí interní veřejnosti (stakeholders), a proto se většina aktivit interních PR soustředí právě na ně. V tomto kontextu se Intranet jeví jako velmi vhodný nástroj fungující nejen jako elektronická nástěnka se všemi svými možnostmi, ale který také nabízí možnosti interaktivní komunikace mezi zaměstnanci a vedením firmy, včetně získávání tolik potřebné zpětné vazby. Intranet;interní komunikace;Public Realtions
eng The usage of Intranet in the internal PR activities of the company The main part of the stakeholders is the employees and that?s why the internal PR activities are focused on them. In context of this matter the intranet seems to be very suitable tool not only as the electronic board with its wide possibilities but also as the interactive mutual communication between the management and employees including the necessary feedback. Intranet ;internal company communication;Public Relations