DynamicAd AI : Automatizace a etika digitální reklamy
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Program: Aplikace
Období realizace: 01.01.26 - 30.06.27
Pracoviště:
Fakulta elektrotechniky a informatiky - Katedra informačních technologií
Hlavní řešitel: Panuš JanSpoluřešitelé: Štursa Dominik | Pozdílek Martin | Matoušek Radek | Mareš Jan
Popis:
Projekt DynamicAd AI : Automatizace a etika digitální reklamy plánuje implementaci tří nových AI modulů, které zlepší efektivitu reklamního systému, zvýší kvalitu obsahu a usnadní práci inzerentům. Moduly se zaměří na rozpoznání prostředí, hodnocení etiky reklamního obsahu a automatizaci tvorby reklam. Dílčím cílem projektu je vyvinout tři samostatné AI řešení, která budou nezávisle zpracovávat a vyhodnocovat multimediální obsah. První systém (modul) se zaměří na rozpoznání prostředí (např. obrazové nebo zvukové scény) a bude nasazen na speciálním hardwaru , který zaručí potřebný výkon a nízkou latenci. Druhý systém (modul) se bude věnovat etickému hodnocení obsahu, přičemž jeho jádro lze integrovat do libovolné softwarové aplikace, a to díky univerzální architektuře a rozhraním. Třetí systém umožní menším inzerentům automaticky generovat návrhy reklam na základě textového popisu.
Projekt DynamicAd AI : Automatizace a etika digitální reklamy plánuje implementaci tří nových AI modulů, které zlepší efektivitu reklamního systému, zvýší kvalitu obsahu a usnadní práci inzerentům. Moduly se zaměří na rozpoznání prostředí, hodnocení etiky reklamního obsahu a automatizaci tvorby reklam. Dílčím cílem projektu je vyvinout tři samostatné AI řešení, která budou nezávisle zpracovávat a vyhodnocovat multimediální obsah. První systém (modul) se zaměří na rozpoznání prostředí (např. obrazové nebo zvukové scény) a bude nasazen na speciálním hardwaru , který zaručí potřebný výkon a nízkou latenci. Druhý systém (modul) se bude věnovat etickému hodnocení obsahu, přičemž jeho jádro lze integrovat do libovolné softwarové aplikace, a to díky univerzální architektuře a rozhraním. Třetí systém umožní menším inzerentům automaticky generovat návrhy reklam na základě textového popisu.