Profilace a inovace studijních předmětů Teorie front a Teorie pravděpodobnosti a matematická statistika
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Interní rozvojová soutěž
Období realizace: 01.01.16 - 31.12.16
Pracoviště:
Spoluřešitelé: Marek Jaroslav | Pozdílková Alena
Popis:
Projekt bude zaměřen na inovaci dvou předmětů, a to Teorie front a Teorie pravděpodobnosti a matematická statistika. Oba předměty projdou dvěma způsoby inovace. V rámci inovace bude studentům zabezpečeno dostatek studijních materiálů, které by využili k základnímu studiu a samostudiu. Díky inovaci jim budou nabídnuty materiály jednak v podobě e-learningového kurzu v prostředí (LEARN), tzn. elektronické opory. Druhou inovací bude zapojení studentů do výuky v podobě zpracování a přednesení případových studií, které budou řešeny v rámci Projektového semináře, Teorie front a Teorie pravděpodobnosti a matematická statistika. Snahou bude, aby studenti byli schopni danou látku zpracovat do praktického příkladu a přednést své zpracování před svými kolegy, přičemž by měli být dále schopni reagovat na případné dotazy. Dále bude projekt zaměřen na zvýšení kvalifikačních znalostí a dovedností akademických pracovníků a to absolvováním kurzů, které zvýší kvalitu výuky nejen zmíněných předmětů.
Projekt bude zaměřen na inovaci dvou předmětů, a to Teorie front a Teorie pravděpodobnosti a matematická statistika. Oba předměty projdou dvěma způsoby inovace. V rámci inovace bude studentům zabezpečeno dostatek studijních materiálů, které by využili k základnímu studiu a samostudiu. Díky inovaci jim budou nabídnuty materiály jednak v podobě e-learningového kurzu v prostředí (LEARN), tzn. elektronické opory. Druhou inovací bude zapojení studentů do výuky v podobě zpracování a přednesení případových studií, které budou řešeny v rámci Projektového semináře, Teorie front a Teorie pravděpodobnosti a matematická statistika. Snahou bude, aby studenti byli schopni danou látku zpracovat do praktického příkladu a přednést své zpracování před svými kolegy, přičemž by měli být dále schopni reagovat na případné dotazy. Dále bude projekt zaměřen na zvýšení kvalifikačních znalostí a dovedností akademických pracovníků a to absolvováním kurzů, které zvýší kvalitu výuky nejen zmíněných předmětů.